Campanyes publicitàries en Xarxes Socials
La publicitat en xarxes socials és cada vegada més rellevant en qualsevol estratègia de màrqueting digital.
Segons l’últim Estudi Anual de Xarxes Socials de IAB Spain, més de 15 milions de persones les segueixen al nostre país. Cada usuari utilitza una mitjana de 4,7 plataformes i passa prop de 3 hores a la setmana en cadascuna d’elles.
Els Social Ads ens permeten dirigir els nostres anuncis al nostre públic objectiu segmentant per zona geogràfica, sexe, edat, aficions i interessos.
A Proment:
- Definim l’estratègia
- Creem les campanyes
- Realitzem un seguiment continuat per optimitzar-les
- Informem puntualment dels resultats obtinguts
T’ajudem?
A quines xarxes socials podem inserir publicitat?
Només amb una gestió professional de les campanyes impactarem correctament a la nostra audiència i rendibilitzarem la nostra inversió.
- Facebook Ads: És la xarxa social que compta amb més seguidors i no podem obviar-la en les nostres campanyes. Disposa de nou tipus d’anuncis diferents que utilitzarem segons objectius i estratègia. I ens permet àmplies opcions de segmentació de l’audiència.
- Twitter Ads: La publicitat a twitter segueix creixent. Compta amb cinc tipus de formats i també ens dóna l’opció de segmentar per arribar al nostre públic objectiu.
- Instagram Ads: És la xarxa social que més ha crescut en els últims anys i les nostres campanyes han d’incorporar-la, sobretot, si ens dirigim a un públic jove.
- Linkedin Ads: La publicitat a linkedin es basa principalment en contingut patrocinat. És més cara que altres xarxes, de manera que la gestió professional és imprescindible per impactar correctament i rendibilitzar les campanyes.
Comencem?
Només necessitem 4 dades i un clic