El CRM: estratègia i model de gestió
La implementació d’un CRM en la nostra organització ens permet la gestió de les relacions dels clients a partir de l’anàlisi de les interaccions d’aquests amb l’empresa, ja siguin les compres realitzades, les reunions mantingudes anomenades, correus, reclamacions o incidències. El CRM ens permet l’anàlisi d’aquestes dades i la consegüent presa de decisions a partir d’aquestes interaccions.
Una empresa que utilitza el CRM com a model de gestió es dota d’una unitat d’intel·ligència empresarial per desenvolupar l’empresa a partir del coneixement dels clients, permetent donar-los l’experiència que ells esperen de nosaltres i aconseguir la seva fidelització.
El nostre CRM no solament ajuda a vendre més sinó a vendre millor i aporta a l’empresa eficiència, intel·ligència empresarial i millora de processos en totes les àrees de l’organització.
T’ajudem?
El CRM eina de màrqueting: Anàlisi i segmentació
Per obtenir el reporti i anàlisi de negoci necessari per a l’adequada gestió de les relacions amb el client, el nostre CRM, a través de l’automatització dels processos clau, magatzematge de dades, seguiment de vendes i campanyes promocionals aporta l’anàlisi de dades i la segmentació fonamentals en qualsevol estratègia de màrqueting.
Una adequada estratègia de segmentació juntament amb l’oportuna anàlisi de les dades clau són elements fonamentals per desenvolupar la proposta de valor de la nostra empresa necessària tant en la fidelització de clients com en la captació de nous.
El CRM dinamitzador de vendes: Eficiència i control
Amb el nostre CRM disposaràs d’una eina bàsica per al teu equip comercial, aportant control, eficiència i coneixement sobre l’estat del pipeline o la cartera, al mateix temps que com donant pinzellades de les accions a realitzar. A més el CRM ajudarà al responsable comercial a analitzar el comportament de les diferents carteres de clients, així com a prendre decisions basades en les dades.
El nostre CRM és accessible des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol lloc, les principals qualitats valorades per l’equip comercial són essencialment la rapidesa, agilitat, facilitat d’ús i la mobilitat.
Fluxos de feina col·laboratius
Facilitat d'implementació i aprenentatge
Millora la productivitat de l'organització
Importància CRM en pymes
Comencem?
Només necessitem quatre dades i un clic