El CRM: estratègia i model de gestió

La implementació d’un CRM en la nostra organització ens permet la gestió de les relacions dels clients a partir de l’anàlisi de les interaccions d’aquests amb l’empresa, ja siguin les compres realitzades, les reunions mantingudes anomenades, correus, reclamacions o incidències. El CRM ens permet l’anàlisi d’aquestes dades i la consegüent presa de decisions a partir d’aquestes interaccions.

Una empresa que utilitza el CRM com a model de gestió es dota d’una unitat d’intel·ligència empresarial per desenvolupar l’empresa a partir del coneixement dels clients, permetent donar-los l’experiència que ells esperen de nosaltres i aconseguir la seva fidelització.

El nostre CRM no solament ajuda a vendre més sinó a vendre millor i aporta a l’empresa eficiència, intel·ligència empresarial i millora de processos en totes les àrees de l’organització.

T’ajudem?





    He llegit i acepto la política de privacitat

    El CRM eina de màrqueting: Anàlisi i segmentació

    Per obtenir el reporti i anàlisi de negoci necessari per a l’adequada gestió de les relacions amb el client, el nostre CRM, a través de l’automatització dels processos clau, magatzematge de dades, seguiment de vendes i campanyes promocionals aporta l’anàlisi de dades i la segmentació fonamentals en qualsevol estratègia de màrqueting.

    Una adequada estratègia de segmentació juntament amb l’oportuna anàlisi de les dades clau són elements fonamentals per desenvolupar la proposta de valor de la nostra empresa necessària tant en la fidelització de clients com en la captació de nous.

    El CRM dinamitzador de vendes: Eficiència i control

    Amb el nostre CRM disposaràs d’una eina bàsica per al teu equip comercial, aportant control, eficiència i coneixement sobre l’estat del pipeline o la cartera, al mateix temps que com donant pinzellades de les accions a realitzar. A més el CRM ajudarà al responsable comercial a analitzar el comportament de les diferents carteres de clients, així com a prendre decisions basades en les dades.

    El nostre CRM és accessible des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol lloc, les principals qualitats valorades per l’equip comercial són essencialment la rapidesa, agilitat, facilitat d’ús i la mobilitat.

    Fluxos de feina col·laboratius

    Permet una comunicació més eficaç entre diferents interlocutors i departaments d’una empresa, gestionant des d’un mateix lloc totes les interaccions, millorant la col·laboració i minimitzant riscos i errors.
    R

    Facilitat d'implementació i aprenentatge

    La implantació d’una eina CRM no ha de suposar una dificultat per als treballadors que la vagin a utilitzar. El nostre CRM és una eina que afavoreix una implantació ràpida i un aprenentatge senzill.

    Millora la productivitat de l'organització

    En compartir cada departament la mateixa informació del client obtindran l’activitat completa de totes les àrees. Eliminant accions innecessàries o repetitives i racionalitzant els processos de l’empresa.

    Importància CRM en pymes

    La versió CRM per a Pimes aporta importants beneficis com la Simplicitat, la personalització i adaptació. És escalable permetent la integració amb altres eines de gestió, projectes, facturació, etc.

    Comencem?

    Només necessitem quatre dades i un clic

      He llegit i accepto la política de privacitat

      Utilizamos cookies de terceros para analizar los hábitos de navegación para ofrecerle la mejor experiencia. Al pulsar el botón "ACEPTAR" consiente dichas cookies. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, pulsando en Más información. ACEPTAR

      Aviso de cookies
      ×