1. Perquè tothom les usa diàriament
Avui dia les xarxes socials són com un carrer cèntric bulliciós pel qual cada dia passen milions de persones, llavors per què no anàvem a estar allí?
2. Perquè afavoreix la comunicació entre clients i empreses
Mantenir-se en permanent contacte amb els clients ens ajudarà sens dubte a fidelitzar-los. Les xarxes socials ens permeten una comunicació més directa i immediata. A més aquesta comunicació és bidireccional, per la qual cosa també és una excel·lent via d’obtenir un feedback dels nostres serveis.
3. Perquè ajuda a captar nous clients
Si aconseguim generar interès en les nostres publicacions, els nostres clients les compartiran, les comentaran, en definitiva, les faran visibles als seus amics, familiars, companys de treball, etc. I tots sabem que la millor publicitat són les recomanacions d’aquelles persones en les quals confiem.
4. Perquè és gratis
Obrir-se un compte en Facebook, Twitter, Linkedin, … No costa gens. Per descomptat que les xarxes socials ofereixen serveis de màrqueting de pagament, però igual que passa amb Google, sempre podem usar una bona estratègia orgànica i obtenir resultats iguals o millors que pagant. Tenim els exemples de màrqueting viral que demostren que és possible arribar a molta gent amb una inversió mínima o nul·la. Tot depèn d’una estratègia encertada.